ΗFjällräven, πρωτοπόρος Σουηδική μάρκα ρούχων και εξοπλισμού για δραστηριότητες στη φύση, έχει ως αποστολή της να εμπνέει συνεχώς τους ανθρώπους να απολαμβάνουν, να εξερευνούν και να προστατεύουν τη φύση, τόσο μέσω διαχρονικών και ποιοτικών προϊόντων όσο και μέσω εμπειριών, όπως το Fjällräven Classic

Τo Fjällräven Classic, είναι μια μη αγωνιστική εμπειρία πεζοπορίας στη φύση, ανοικτή σε όσους λατρεύουν τις δράσεις στη φύση, η οποία ξεκίνησε το 2005 με πρωτοβουλία του ιδρυτή της μάρκας.

Οι ερευνητές Daniel Wolf-Watz (European Tourism Research Institute) και Thomas H. Beery (Kristianstad University) πραγματοποίησαν έρευνα στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 2.600 άνθρωποι που είχαν συμμετάσχει στο Fjällräven Classic από το 2005, με στόχο να αναδείξουν την επίδραση των outdoor δραστηριοτήτων στη ζωή των ανθρώπων και τη συμβολή τους στη διαμόρφωση μιας νέας περιβαλλοντικής κουλτούρας.

Fjällräven trekking

Στο πλαίσιο της έρευνας, αναδείχθηκε ότι η συμμετοχή σε τέτοιου είδους events στη φύση, όπως το Fjällräven Classic, ενισχύει το ενδιαφέρον και την αυτοπεποίθηση για δράσεις στη φύση, αλλά και την υπεύθυνη συμπεριφορά προς το περιβάλλον. Λόγω των περιορισμών της πανδημίας, οι δράσεις στη φύση λειτουργούν ως μια διέξοδος να δούμε με ασφάλεια φίλους και συγγενείς και να ανακαλύψουμε προσβάσιμα φυσικά τοπία. Έτσι οι περισσότερες εξορμήσεις, δε γίνονται οργανωμένα αλλά ατομικά. Ωστόσο, οι άνθρωποι τείνουν να φέρονται καλύτερα στη φύση όταν έχουν καθοδήγηση και εκπαίδευση για το τι πρέπει να κάνουν, κάτι που συμβαίνει σε events όπως το Fjällräven Classic.

Στα ευρήματα της έρευνας παρατηρήθηκε, ότι η επαφή των συμμετεχόντων με τη φύση λειτουργεί καταλυτικά για την ενίσχυση του σεβασμού προς τη φύση. Συγκεκριμένα, η συμμετοχή τους στο Fjällräven Classic αποτέλεσε μια ουσιαστική εμπειρία που τους χάρισε συναισθήματα χαράς και ελευθερίας, ενώ μέσα από αυτή την ομαδική δραστηριότητα κατάφεραν να γνωρίσουν πραγματικά τη φύση, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο την επιθυμία τους για συμμετοχή σε τέτοιου είδους δράσεις στο φυσικό περιβάλλον.

Fjällräven winter

Μέσα από τα ευρήματα αναδείχθηκε η σύνδεση μεταξύ της συμμετοχής σε δράσεις στη φύση και της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης. Σε ποσοστό 60%, οι ερωτηθέντες συσχέτισαν την εμπειρία τους στη φύση με περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση: Συγκεκριμένα, ανέφεραν αλλαγή συμπεριφοράς στη διαχείριση των απορριμμάτων και των φυσικών πόρων, την επιλογή προϊόντων, αλλά και την ευαισθητοποίηση σχετικά με την προσωπική επίδραση στην κλιματική αλλαγή και προστασία του φυσικού περιβάλλοντος.

Η Fjällräven συνεχίζει να εμπνέει τους λάτρεις της φύσης, προσφέροντας τους ακόμα και εικονικά, μέσα από το Fjällräven Classic TV, μοναδικές εξορμήσεις αλλά και συμβουλές για την επιλογή του κατάλληλου outdoor εξοπλισμού για ανεπανάληπτες εμπειρίες σε εντυπωσιακά μονοπάτια σε όλον τον κόσμο μέσα στη φύση.

Terra Magazine

Terra Magazine

Το Terra Magazine είναι ένα online ημερολόγιο με προσωπικές ιστορίες γεμάτες περιπέτεια, ταξίδια και εικόνες. Είναι η γραμμή εκκίνησης για την επίτευξη μοναδικών κατορθωμάτων. Είναι ολόκληρος ο κόσμος μέσα από λέξεις και unique φωτογραφίες!