Η Fjällräven κατέλαβε την υψηλότερη θέση στην κατηγορία της από τους καταναλωτές στη Σουηδία, στη μεγαλύτερη ευρωπαϊκή μελέτη αντίληψης της μάρκας για τη βιωσιμότητα.

Για πέμπτη συνεχή χρονιά, οι καταναλωτές στη Σουηδία αντιλαμβάνονται τη Fjällräven ως την πιο βιώσιμη μάρκα της χώρας στην κατηγορία “Brands ένδυσης και μόδας” στο δείκτη 2024 Sustainable Brand Index. Με τη βοήθεια 80.000 καταναλωτών σε οκτώ χώρες, ο Δείκτης Βιώσιμης Επωνυμίας μετρά και αναλύει σχεδόν 1.600 εμπορικά σήματα σε 36 κλάδους όσον αφορά την αντίληψη των καταναλωτών για τη βιωσιμότητα. Η ανεξάρτητη μελέτη που διεξάγεται ετησίως από το 2011, εξετάζει πώς οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται τις βιώσιμες μάρκες.

Η Fjällräven ιδρύθηκε το 1960 και έχει οικοδομήσει την παγκόσμια φήμη της στη δημιουργία λειτουργικών, ανθεκτικών και διαχρονικών προϊόντων που είναι κατασκευασμένα για να αντέχουν για δεκαετίες χρήσης.

“Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι που οι Σουηδοί καταναλωτές αναγνώρισαν για άλλη μια φορά τις προσπάθειες της ομάδας της Fjällräven”, δήλωσε ο Martin Axelhed, Διευθύνων Σύμβουλος της Fjällräven.”Το ταξίδι δεν είναι πάντα απλό. Η βιωσιμότητα διατρέχει κάθε πτυχή της εταιρείας και εξελίσσεται συνεχώς, είτε πρόκειται για την προμήθεια και την ιχνηλασιμότητα των υλικών ή την εξάλειψη των χημικών ουσιών για πάντα. Πρόσφατα αναγνωρίσαμε επίσης την ανάγκη να επικοινωνήσουμε πιο άμεσα με τους πελάτες για τις προσπάθειές μας για βιωσιμότητα, να τους φέρουμε στη συζήτηση και να τους εκπαιδεύσουμε και για το δικό τους ρόλο στη βιωσιμότητα, οπότε χαιρόμαστε που αυτή η δουλειά έχει αντίκτυπο”.

Η πρόσφατη βασική έμφαση της Fjällräven δόθηκε στη διάρκεια ζωής, όπου το εκπαιδευτικό περιεχόμενο, οι εκδηλώσεις στο κατάστημα και η άμεση δέσμευση με τους πελάτες, μέσω μιας πρόσφατης και καλοδεχούμενης επιστολής του CEO που προστίθεται σε κάθε αγορά προϊόντος, ανέδειξε την επιρροή που μπορούν να έχουν οι ίδιοι οι χρήστες στον κύκλο ζωής ενός προϊόντος. Σύμφωνα με την εταιρεία, η φροντίδα, η επισκευή, η επαναχρησιμοποίηση και η μακροχρόνια χρήση του εξοπλισμού είναι το κλειδί για τη δημιουργία ενός από τα μεγαλύτερα περιβαλλοντικά οφέλη.

Όπως υποδηλώνει η μελέτη Sustainable Brand Index, το να θεωρείται η πιο βιώσιμη μάρκα outdoor στη Σουηδία είναι ένα πράγμα, αλλά η πρωτοπορία στη βιωσιμότητα απαιτεί σημαντική δράση – και όλα αυτά τα χρόνια, η Fjällräven έχει πρωτοστατήσει στην προώθηση της καινοτομίας της βιωσιμότητας και στην ελαχιστοποίηση των περιβαλλοντικών της επιπτώσεων. Αυτό το πέτυχε μέσω της εστίασής της στην πρόβλεψη για την προστασία της ποιότητας των προϊόντων της:

Λέγοντας όχι στις επιβλαβείς χημικές ουσίες:

Οι οδηγίες της Fjällräven για τις χημικές ουσίες βοηθούν την εταιρεία να περιηγηθεί στον περίπλοκο κόσμο των επικίνδυνων και απαγορευμένων χημικών ουσιών, τις οποίες ενημερώνει και αναθεωρεί συνεχώς με βάση νέες έρευνες. Διαβάστε περισσότερα για τη δέσμευση της Fjällräven να λέει όχι σε επιβλαβείς χημικές ουσίες όπως τα PFC, εδώ.

Λέγοντας όχι στην κακομεταχείριση των ζώων

Η καλή διαβίωση των ζώων, οι πρακτικές χρήσης της γης και η οικονομική βιωσιμότητα των φάρμων από τις οποίες προμηθεύεται η Fjällräven αποτελούν κρίσιμους τομείς εστίασης.

Λέγοντας όχι στα υλικά που απαιτούν πολλούς πόρους:

Πριν η Fjällräven αποφασίσει για ένα υλικό για ένα προϊόν, αξιολογεί την αποδοτικότητά του, τις λειτουργικές του ιδιότητες, τη χημική του σύνθεση και την ποσότητα του υλικού που απαιτείται. Επίσης, εργάζεται συνεχώς για τη βελτίωση των υλικών που χρησιμοποιούνται ήδη. Για παράδειγμα, το μακράς διάρκειας ύφασμα G-1000 παράγεται πλέον με σημαντικά μικρότερες περιβαλλοντικές επιπτώσεις από ότι στο παρελθόν.

Λέγοντας όχι στις πρόσκαιρες τάσεις:

Όλα τα προϊόντα της Fjällräven είναι σχεδιασμένα για να διαρκούν για δεκαετίες χρήσης, να μεταβιβάζονται στην επόμενη γενιά ή να πωλούνται στην αγορά μεταχειρισμένων ειδών. Με αυτόν τον τρόπο, θα παράγονται λιγότερα προϊόντα, θα καταναλώνεται λιγότερη ενέργεια και θα καταλήγουν λιγότερα προϊόντα ως απόβλητα.

“Σήμερα, το έργο της βιωσιμότητας και της ΕΚΕ δεν είναι απλώς ένα “nice to have”, αλλά απαραίτητο για τη μακροπρόθεσμη επιβίωση μιας εταιρείας”, δήλωσε η Aiko Bode, Chief Sustainability Officer της Fenix Outdoor. “Αποτελούν και οι δύο βασικούς στρατηγικούς πυλώνες στη Fenix Outdoor και είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που το έργο αυτό αναγνωρίζεται από τους Σουηδούς καταναλωτές, οι οποίοι είναι γνωστό ότι δίνουν πολύ μεγάλη αξία στα πρότυπα βιωσιμότητας. Θα συνεχίσουμε να βρίσκουμε νέες λύσεις που παραμένουν σύμφωνες με την επιστήμη του κλίματος και ελπίζουμε να επιτύχουμε ακόμη και τους δικούς μας στόχους νωρίτερα”.

Ο στόχος της Fjällräven για το 2025 είναι η μείωση των εκπομπών κατά 50 τοις εκατό ανά παραγόμενο προϊόν, με επιμέρους στόχους, όπως το 30 τοις εκατό των βασικών προμηθευτών της να χρησιμοποιούν ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Μέχρι το 2050, η εταιρεία έχει δεσμευτεί να επιτύχει το καθαρό μηδέν.

Terra Magazine

Terra Magazine

Το Terra Magazine είναι ένα online ημερολόγιο με προσωπικές ιστορίες γεμάτες περιπέτεια, ταξίδια και εικόνες. Είναι η γραμμή εκκίνησης για την επίτευξη μοναδικών κατορθωμάτων. Είναι ολόκληρος ο κόσμος μέσα από λέξεις και unique φωτογραφίες!

Leave a Reply